AZ Herentals was op zoek naar een centraal reservatiesysteem om op basis van bepaalde criteria (locatie, grootte, faciliteiten, …) vergaderzalen te kunnen boeken en dit in combinatie met het bestellen van catering, IT materiaal of andere diensten.
IKANDA heeft hiervoor de oplossinge Resource Central van Add-On Products aanbevolen. Deze tool is volledig geïntegreerd met Exchange zodat gebruikers vanuit Outlook meteen toegang krijgen tot deze extra mogelijkheden.
AZ Herentals wou gelijktijdig met het boeken van een zaal, catering of andere diensten toevoegen vanuit éénzelfde tool. Dit is perfect mogelijk met de Resouce Central add-on waarmee je een orderform kan toevoegen. Via dit zelf samen te stellen bestelformulier kan je onder andere: catering bestellen, het aantal personen doorgeven indien dit verschilt van het aantal personen in de Outlook uitnodiging, een nieuwe tafelopstelling doorgeven of extra zaken regelen zoals wifi-codes bestellen of parkeerplaatsen.
Dienstverleners ontvangen de bestelformulieren automatisch en kunnen direct aan de slag of kunnen per dag of per locatie rapporten aanmaken om de bestellingen te combineren.
Wil je meer informatie over onze slimme kantooroplossingen, een demo of een offerte? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.