De verantwoordelijke voor aankoop & facilities binnen BMS, een logistiek dienstverleningsbedrijf, contacteerde ons omdat ze op zoek was naar een oplossing voor hun bezoekersregistratie in combinatie met badgeprinting. Ze vonden de Joan app er veelbelovend uitzien en na de gratis online demo van de tool waren ze overtuigd. BMS beschikte zelf over een tablet en wou deze hiervoor hergebruiken.
Joan Visitor Management is een gebruiksvriendelijke oplossing voor bezoekersbeheer waarmee je alle bezoekers kan volgen en laten inchecken, eventueel met behulp van een QR-code. Inschrijfformulieren met de hand invullen of wachten op onthaalmedewerkers om bezoekers in te checken behoort tot het verleden. De gastheer of gastvrouw worden automatisch verwittigd wanneer hun bezoeker is aangekomen, zodat ze hem of haar op tijd kunnen ontvangen.
Bezoekers kunnen ook moeiteloos uitgenodigd worden door integratie met je dagelijkse bedrijfsagenda (Google, Office 365, Exchange, etc.) of via de Joan Portal zelf.
De Joan Visitor App werd door IKANDA volledig geïnstalleerd en geconfigureerd op de door BMS aangeleverde tablet. Bezoekers kunnen nu zeer eenvoudig hun gegevens invullen en de naam van hun host selecteren of ze scannen hun via mail ontvangen QR code als ze zich al op voorhand hadden geregistreerd. Ook werden er veiligheidsvoorschriften toegevoegd aan het inschrijvingsproces. Bezoekers moeten de voorschriften eerst lezen en rechtstreeks op de tabet ondertekenen. Het ondertekend document wordt dan doorgemaild naar een mailadres naar keuze. Aan het einde van het inschrijvingsproces wordt een badge afgeprint en wordt de host automatisch verwittigd via mail en/of sms.
Wil je meer informatie over onze slimme kantooroplossingen, een demo of een offerte? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.