Ontdek het verhaal achter IKANDA
Onze missie, waarden en expertise
Welkom bij IKANDA, jouw partner in Digitale oplossingen voor Slimme Kantoren.
We streven er naar om elke ruimte in je kantoor (Onthaal, Werkplekken, Vergaderzalen) af te dekken met oplossingen die de manier waarop je werkt, vergadert en communiceert, transformeren.
Ons team van deskundigen is gepassioneerd over het leveren van resultaten. We geloven in de kracht van technologie en ontwerpen oplossingen die naadloos integreren in jouw werkomgeving. Onze waarden van toewijding, betrouwbaarheid en samenwerking staan centraal in alles wat we doen.
Historiek
- Opgericht in 2017 door Nico Staels, van opleiding Industrieel Ingenieur en daarvoor jarenlang bij ICT vendoren & integratoren gewerkt (Compaq, HP, SAVACO, Econocom, Wincor Nixdor) in technische & commerciële rollen.
- In 2018 hebben we de eer om de nieuwe kantoorgebouwen van Allianz in Brussel & Rotterdam uit te rusten met onze oplossingen, Allianz is vandaag nog steeds een tevreden gebruiker.
- Onze eerste klanten in Nederland zijn een feit in 2019 (Woonstad Rotterdam, Gemeente Harderwijk en Ermelo, Provincie Zeeland)
- In 2020 en 2021 zijn er weer heel wat mooie klanten die ons hun vertrouwen schenken: Besix, MSC, Imelda ziekenhuis, Advario, La Sambrienne, Bank Degroof-Petercam, Carmeuse, Devoteam, Constructiv, Brandweer & Politie Brussel, Lineas, Febiac, VUB, Eoly, Remo-Frit, enz…
- Aankoop van kantoorgebouw in Haaltert (België) in 2022, start van een grondige renovatie
- Feestelijke opening van ons kantoorgebouw in 05/2023, een aangename werk- en vergaderplek voor IKANDA medewerkers en externen waar al onze oplossingen gebruikt en uitgebreid kunnen getest worden.
- Naast onze verbouwingen werden er ook heel wat projecten afgewerkt in 2023 bij Stow, Value Retail, Sedac Mecobel, Veolia, Carmeuse US, Norgren, UZ Leuven en UPC Kuleuven, DDS Verko, Kia, Itsme, Grand Hôpital de Charleroi, Igean, enz…
- 2024: vernieuwing van onze website
Onze oplossingen
Bezoekers digitaal aanmelden biedt enorme voordelen voor zowel het bedrijf als de bezoekers.
De inhoud op schermen beheren d.m.v. een Content Management Systeem (CMS) is voortaan kinderspel.
Draadloos presenteren in vergaderzalen - weg met alle kabels en zorgen. Voor Windows, Android & Apple toestellen.
Moderniseer uw kantoor met presentatieschermen en breng je vergaderzaal naar de next level met interactieve touchdisplays.
Room Booking schermpjes zorgen voor een up-to-date overzicht van de bezetting van je vergaderzalen.
Ruimtes, resources en extra diensten (catering, bezoekers, ...) bestellen vanuit Outlook, hoe eenvoudig kan het zijn?
Videoconferencing voor vergaderzalen. Perfecte audio- en beeldkwaliteit voor alle deelnemers.
Desk Booking Apps voor het reserveren van werkplekken en andere resources, met real-time en historische rapportering.