Voor hun Experience Center in Mollem was Miele op zoek naar een oplossing voor het registreren van de bezoekers. Ikanda heeft de zeer intuïtieve bezoekersregistratie app van Joan voorgesteld.
Joan Visitor Management is een gebruiksvriendelijke oplossing voor bezoekersbeheer waarmee je alle bezoekers kan volgen en laten inchecken, eventueel met behulp van een QR-code. Inschrijfformulieren met de hand invullen of wachten op onthaalmedewerkers om bezoekers in te checken behoort tot het verleden. De gastheer of gastvrouw worden automatisch verwittigd wanneer hun bezoeker is aangekomen, zodat ze hem of haar op tijd kunnen ontvangen.
Bezoekers kunnen ook moeiteloos uitgenodigd worden door integratie met je dagelijkse bedrijfsagenda (Google, Office 365, Exchange, etc.) of via de Joan Portal zelf.
De Samsung tablet werd in een tafeltablethouder geplaatst. Bezoekers kunnen zo zeer eenvoudig hun eigen gegevens invullen en de naam van hun host selecteren zodat deze verwittigd kan worden via mail en/of sms. Miele koos ervoor om geen gebruik te maken van de mogelijkheid tot badgeprinting en er hoeft ook geen document ondertekend te worden tijdens het registratieproces.
Wil je meer informatie over onze slimme kantooroplossingen, een demo of een offerte? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.