Page Bnr Bg
Page Bnr Bg

Reserveer zalen, catering, parking en andere resources via de Outlook plug-in Resource Central van Add-On Products.

Wist je dat je met de Outlook plug-in van Resource Central niet alleen vergaderzalen kan boeken maar ook je zaal kan terugvinden op een interactief grondplan, catering kan bestellen, bezoekers registreren, enz... Elke dienstverlener (catering, IT, receptie, ...) ontvangt een up-to-date overzicht van de bestellingen.

All-in-one oplossing

Gedaan met aparte Excels rond te sturen naar de keuken of de receptie. Voortaan doen we alles in Outlook en blijft alles gesynchroniseerd en up-to-date dankzij de Outlook plug-in Resource Central van Add-On-Products.

Vergaderzalen reserveren

Met de Resource Reservatie Software van Add-on Products kan men makkelijk zalen boeken op basis van de beschikbaarheid en op basis van heel wat zelf te definiëren filters (grootte van de zaal,video conferencing aanwezig, touch scherm, ...) en volgens de agenda van de werknemers.

Catering reserveren

De organisatie van de catering gebeurt samen met het boeken van de vergaderzalen via een bestelformulier waarmee de organisator aantallen, wensen, tafelopstelling en kostenplaats kan doorgeven. Dienstverleners ontvangen rechtstreeks de binnenkomende bestellingen en eventuele wijzigingen of annuleringen worden automatisch bijgewerkt.

Parkeerplaatsen, auto's of fietsen reserveren

Resource Central is niet beperkt tot enkel vergaderzalen. Alles wat kan geboekt worden kan hieraan toegevoegd worden (laptops, beamers, flipcharts, werkplekken, ...)

Bezoekersregistratie

Receptionistes kunnen snel bezoekers inchecken, badges afdrukken en badges scannen om geregistreerde bezoekers bij te houden. Wanneer bezoekers inchecken, worden de organisatoren automatisch verwittigd per e-mail. Onbemande lobbies kunnen met een kiosk uitgerust worden.

Integratie met

Microsoft integration

Onze klanten

Onderstaande klanten maken gebruik van Resource Central

Demo

Meer weten?

We organiseren graag een gepersonaliseerde demo voor je.

Hoe werkt het voor eindgebruikers?

1.-frontend-resource-finder
1. Reserveer resources via de plug-in 'Resource Finder'.
2.-frontend-resource-filtermogelijkheden
2. Zoek of filter alle criteria belangrijk voor uw vergadering: land, locatie, beschikbare plaatsen, beamer, telefoon,...
3.-frontend-resource-finder-opened
3. Maak uw keuze uit de vergaderzalen geselecteerd op basis van uw filters.
4.-frontend-attendees
4. Vergelijk de beschikbaarheid van de zalen met die van uw collega's.
5.-frontend-order-form
5. Bestel catering via het geïntegreerd bestelformulier. Uw service providers kunnen alles onmiddellijk online consulteren en verwerken.
6.-frontend-bevestigingsmail
6. Na het finaliseren van uw reservatie ontvangt u een bevestigingsmail met alle details.
7.-frontend-my-meetings
7. Via de plug-in 'My meetings' krijgt u een overzicht van alle door u ingeplande vergaderingen.

Hoe werkt het voor dienstverleners?

1.-overzichtpagine-back-end
1. Service Providers hebben een eigen tool om alle aanvragen te beheren.
2. Orderregels Back End2
2. Een overzicht van alle cateringaanvragen wordt weergegeven . Elke status heeft een eigen kleur (nieuw, aangepast, geannuleerd,...).
3. Orderdetails Back End
3. Door op een bestelregel te klikken, worden alle details van de cateringaanvraag weergegeven.
4. Mail Orderbevestigingenv2
4. Bij elke aanvraag die aanvaard, gewijzigd of afgewezen wordt door de Service Provider, wordt de aanvrager via mail op de hoogte gebracht.

Andere Add-On Products oplossingen

Add-On Products Workspace app brengt de kracht van een volwaardige vergaderruimte en bureauboeking software binnen handbereik. Add-On Products is volledig gebaseerd op Exchange/O365 resource mailboxen.

Room booking schermpjes gekoppeld met Exchange on-premise of Office365. Aanpasbare layouts. Hardware onafhankelijk (iOS, Android, Windows). Uitgebreide rapportering.