Gedaan met aparte Excels rond te sturen naar de keuken of de receptie. Voortaan doen we alles in Outlook en blijft alles gesynchroniseerd en up-to-date dankzij de Outlook plug-in Resource Central van Add-On-Products.
Met de Resource Reservatie Software van Add-on Products kan men makkelijk zalen boeken op basis van de beschikbaarheid en op basis van heel wat zelf te definiëren filters (grootte van de zaal,video conferencing aanwezig, touch scherm, ...) en volgens de agenda van de werknemers.
De organisatie van de catering gebeurt samen met het boeken van de vergaderzalen via een bestelformulier waarmee de organisator aantallen, wensen, tafelopstelling en kostenplaats kan doorgeven. Dienstverleners ontvangen rechtstreeks de binnenkomende bestellingen en eventuele wijzigingen of annuleringen worden automatisch bijgewerkt.
Resource Central is niet beperkt tot enkel vergaderzalen. Alles wat kan geboekt worden kan hieraan toegevoegd worden (laptops, beamers, flipcharts, werkplekken, ...)
Receptionistes kunnen snel bezoekers inchecken, badges afdrukken en badges scannen om geregistreerde bezoekers bij te houden. Wanneer bezoekers inchecken, worden de organisatoren automatisch verwittigd per e-mail. Onbemande lobbies kunnen met een kiosk uitgerust worden.
Add-On Products Workspace app brengt de kracht van een volwaardige vergaderruimte en bureauboeking software binnen handbereik. Add-On Products is volledig gebaseerd op Exchange/O365 resource mailboxen.
Room booking schermpjes gekoppeld met Exchange on-premise of Office365. Aanpasbare layouts. Hardware onafhankelijk (iOS, Android, Windows). Uitgebreide rapportering.