Partena Professional onderging in 2019 een volledige rebranding. In het kader van deze make-over waren ze op zoek naar een manier om hun klanten sneller en meer dynamisch te informeren in hun kantoornetwerk.
Om hun marketing en sales boodschappen makkelijker en sneller tot bij hun klanten te krijgen, koos Partena Professional voor ons Cloud based Content Management Systeem Signagelive. Hiermee kunnen ze vanop één centrale plaats de gewenste informatie doorsturen naar al hun kantoren. Bedrijfsfilmpjes, productlanceringen of andere belangrijke boodschappen bereiken zo de klanten terwijl ze zich in een Partena kantoor bevinden.
Naast het begeleiden in de keuze van de Digital Signage software zorgt IKANDA ook voor de meest geschikte hardware en voor de implementatie ter plaatse. In alle Partena kantoren werden 43 inch LG schermen voorzien die reeds op voorhand geconfigureerd waren en voorzien van het CMS Signagelive. Ter plaatse werden de schermen ofwel opgehangen ofwel op een verrijdbare voet gemonteerd om de marketingboodschappen zo duidelijk mogelijk in zicht te brengen.
Wil je meer informatie over onze slimme kantooroplossingen, een demo of een offerte? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.