Gemeente Gouda zocht een oplossing om vergaderzalen te reserveren binnen Outlook in combinatie met het bestellen van catering & het registreren van bezoekers ter vervanging van Topdesk. Gemeente Gouda gebruikte Exchange 2016 (migratie gaande naar Exchange 2019) en gaf de voorkeur aan een on-premise installatie van de tool. IKANDA heeft Add-On – Resource Central voorgesteld.
Er werd een pilot van 6-12 maanden aangevraagd voor 3 vergaderruimtes en deze werd ondertussen definitief uitgebreidt naar meerdere vergaderzalen.
Gemeente Gouda wou gelijktijdig met het boeken van een zaal, catering of andere diensten toevoegen vanuit éénzelfde tool. Dit is perfect mogelijk met de Resouce Central add-on waarmee je een orderform kan toevoegen. Via dit zelf samen te stellen bestelformulier kan je onder andere: catering bestellen, het aantal personen doorgeven indien dit verschilt van het aantal personen in de Outlook uitnodiging, een nieuwe tafelopstelling doorgeven of extra zaken regelen zoals wifi-codes bestellen of parkeerplaatsen.
Dienstverleners ontvangen de bestelformulieren automatisch en kunnen direct aan de slag of kunnen per dag of per locatie rapporten aanmaken om de bestellingen te combineren.
Wil je meer informatie over onze slimme kantooroplossingen, een demo of een offerte? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.