Het Imelda Ziekenhuis was op zoek naar een oplossing voor het gecombineerd boeken van vergaderzalen & bestellen van catering binnen Outlook. Het Imelda Ziekenhuis heeft een on-premise Exchange 2019 server en was dus op zoek naar een on-premise installatie.
IKANDA heeft de oplossing Resource Central van Add-On Products geïmplementeerd, als add-on op de Exchange omgeving, voor het eenvoudiger reserveren van vergaderzalen op basis van zelf gedefinieerde criteria en het maken van bestelformulieren.
Imelda Ziekenhuis wou gelijktijdig met het boeken van een zaal, catering of andere diensten toevoegen vanuit éénzelfde tool. Dit is perfect mogelijk met de Resouce Central add-on waarmee je een orderform kan toevoegen. Via dit zelf samen te stellen bestelformulier kan je onder andere: catering bestellen, het aantal personen doorgeven indien dit verschilt van het aantal personen in de Outlook uitnodiging, een nieuwe tafelopstelling doorgeven of extra zaken regelen zoals wifi-codes bestellen of parkeerplaatsen.
Dienstverleners ontvangen de bestelformulieren automatisch en kunnen direct aan de slag of kunnen per dag of per locatie rapporten aanmaken om de bestellingen te combineren.
Wil je meer informatie over onze slimme kantooroplossingen, een demo of een offerte? Neem contact met ons op en we helpen je graag verder.