
Bezoekersregistratie
Het professioneel ontvangen van bezoekers is het visitekaartje van uw bedrijf. Ook wanneer u kiest voor een onbemande receptie kan uw bezoekerregistratie vlot en efficiënt verlopen.
Met onze app kunnen bezoekers zichzelf op een intuïtieve en elektronische manier in- en uitschrijven en dit zowel bij bemande als bij onbemande recepties.
Ook het aanmelden van leveringen kan met dezelfde app georganiseerd worden.
Onze bezoekersregistratiesoftware kan bovendien eenvoudig gekoppeld worden met de Office365 omgeving van uw bedrijf.
Lees hieronder verder over onze bezoekersregistratie app of vraag je gratis online demo aan.
Hoe werkt het?

Slimme Receptie
Bij een slimme receptie wordt een virtuele receptioniste op de hoogte gebracht van elke verwachte bezoeker. Dit kan door het emailadres van de virtuele receptioniste toe te voegen bij het inplannen van de afspraak of vergadering. De bezoekers zullen nu herkend worden bij het inchecken.
Na het maken van een afspraak ontvangen de bezoekers een email met daarin de bevestiging van hun afspraak, de adresgegevens en een QR code om in te checken bij aankomst.

Check-in & check-out met QR code
Elke bezoeker ontvangt een email met alle informatie over zijn afspraak en een QR code. Bij aankomst kunnen ze hun QR code scannen en zo worden ze automatisch herkend én ingeschreven. Hun gastheer of -vrouw wordt automatisch verwittigd en kunnen hun gasten verwelkomen.
Indien bezoekers de naam van de persoon met wie ze een afspraak hebben niet kennen, kunnen ze dit aangeven bij het inchecken en dan wordt een door u gekozen persoon hiervan verwittigd.
Indien bezoekers de naam van de persoon met wie ze een afspraak hebben niet kennen, kunnen ze dit aangeven bij het inchecken en dan wordt een door u gekozen persoon hiervan verwittigd.
Als de afspraak of vergadering is afgelopen kan de bezoeker eenvoudig en snel uitchecken door dezelfde QR code te scannen met de QR reader.

Eenvoudige check-in en check-out
Ook zonder QR code kunnen bezoekers zichzelf snel en eenvoudig registreren. Eerst kiezen ze de gewenste taal en dan moeten ze gewoon op de check-in button klikken, hun persoonsgegevens invullen en de naam van de persoon met wie ze afspraak hebben en dan bevestigen. Van zodra alles correct is ingevuld, wordt de gastheer of -vrouw automatisch verwittigd.
Na de afspraak kan de bezoeker zich via dezelfde weg uitchecken.
Na de afspraak kan de bezoeker zich via dezelfde weg uitchecken.

Organisatie leveringen
Leveranciers van pakjes kunnen zich registreren en zo de ontvanger op de hoogte brengen dat zijn bestelling is aangekomen.
Indien er geen bestemmeling is gekend, kan de leverancier dit melden bij het inchecken en dan wordt een door u gekozen persoon op de hoogte gebracht van de levering.

Koppeling met Office365
Dankzij de mogelijkheid om te koppelen met de O365 omgeving, kunnen alle gebruikers automatisch ingelezen worden en is integratie met Outlook mogelijk.

Hardware en Software
Naast de levering van de software helpt IKANDA je bij de keuze, configuratie en levering van de hardware.
De tablet kan op een kleine voet geplaatst worden of geïntegreerd worden in een vloerstand.
Samen zoeken we naar de beste oplossing.
De tablet kan op een kleine voet geplaatst worden of geïntegreerd worden in een vloerstand.
Samen zoeken we naar de beste oplossing.