Partena Professional
Partena Professional onderging in 2019 een volledige rebranding.
In het kader van deze make-over waren ze op zoek naar een manier om hun klanten sneller en dynamischer te informeren in hun kantoornetwerk.
In het kader van deze make-over waren ze op zoek naar een manier om hun klanten sneller en dynamischer te informeren in hun kantoornetwerk.

Informeren via Digital Signage
Om hun marketing en sales boodschappen makkelijker en sneller tot bij hun klanten te krijgen, koos Partena Professional voor ons Cloud based Content Management Systeem Signagelive. Hiermee kunnen ze vanop één centrale plaats de gewenste informatie doorsturen naar al hun kantoren. Bedrijfsfilmpjes, productlanceringen of andere belangrijke boodschappen bereiken zo de klanten terwijl ze zich in een Partena kantoor bevinden.

Schermen + Installatie
Naast het begeleiden in de keuze van de software zorgt IKANDA ook voor de meest geschikte hardware én voor de implementatie ter plaatse.
In alle Partena kantoren werden 43 inch LG schermen voorzien die reeds op voorhand geconfigureerd waren en voorzien van het CMS Signagelive. Ter plaatse werden de schermen ofwel opgehangen ofwel op een verrijdbare voet gemonteerd om de marketingboodschappen zo duidelijk mogelijk in zicht te brengen.
In alle Partena kantoren werden 43 inch LG schermen voorzien die reeds op voorhand geconfigureerd waren en voorzien van het CMS Signagelive. Ter plaatse werden de schermen ofwel opgehangen ofwel op een verrijdbare voet gemonteerd om de marketingboodschappen zo duidelijk mogelijk in zicht te brengen.