nwow

Remo Frit

Remo Frit was op zoek naar een oplossing voor het digitaliseren van hun bezoekersregistratie waarmee ze bezoekers op voorhand kunnen registreren en waarmee niet aangekondigde bezoekers zich kunnen inchecken op een tablet. Andere vereisten waren dat tijdens het inschrijven documenten moeten kunnen getoond en ondertekend worden en dat voor elk type bezoeker een andere inschrijvingsflow moet voorzien worden.
Deze zaken hebben ertoe geleid dat we bij Remo Frit het bezoekersregistratiesysteem van Proxyclick hebben voorgesteld.


bezoekersregistratie

Bezoekersregistratie

vooraf of ter plaatse
Bezoekers kan je op voorhand registreren in Proxyclick en daarna een uitnodiging sturen. Ze kunnen dan op voorhand alle gevraagd informatie invullen (naam, telefoon, bedrijf,...) én ze kunnen meegestuurde documenten op voorhand lezen en reeds ondertekenen. Nadien ontvangt de bezoeker een QR-code die hij enkel nog moet scannen bij aankomst. Dit versnelt het inschrijvingsproces aanzienlijk.

Bezoekers die zich niet op voorhand ingeschreven werden, kunnen ter plaatse op de tablet de volledige inschrijvingsflow doorlopen om zich zo te registeren.

Na het scannen van de QR-code of het ter plaatse inschrijven krijgt de host een email of sms met de melding dat zijn gast is aangekomen.

Inschrijvingsflow

één voor elk type bezoeker
Voor Remo Frit was het noodzakelijk om een onderscheid te kunnen maken tussen het type bezoeker: leveranciers, auditors, sollicitanten,...
Afhankelijk van het type moeten dan andere velden ingevuld worden tijdens het inschrijvingsproces. De veiligheidsvoorschriften moeten ook niet door alle bezoekers gelezen en ondertekend worden.

Om dit te kunnen realiseren wordt gebruik gemaakt van slimme regels die je zelf naar eigen noden kan toevoegen en waarmee, afhankelijk van het voorgaande antwoord, kan doorkoppelen naar een andere vraag. Zo kan je zoveel inschrijvingsflows aanmaken als nodig.

Realtime Dashboard

bezoekersdagboek
Remo Frit blijft graag in realtime op de hoogte van de bezoeken en dankzij het dashboard krijgen ze een volledig overzicht van alle bezoekers die verwacht worden en van alle personen die reeds in- of uitgecheckt zijn.
Het dashboard kan gecustomizeerd worden zodat alleen de velden getoond worden die voor u belangrijk zijn en ook de documenten die moeten ondertekend worden bij de inschrijving kunnen hierin weergegeven worden.

Het dashboard kan ook gebruikt worden om zelf snel mensen in of uit te checken indien nodig.

Adres

IKANDA BV

Achterstraat 17

9450 Haaltert

België

Verkoop

Commerciële vraag?

Tel: +32 497 27 85 70

Mail: info@ikanda.be

Ma-Vrij: 8:00 - 18:00

Support

Technisch probleem of vraag?

Tel: +32 53 77 16 61

Mail: support@ikanda.be 

Ma-Vrij: 8:00 - 18:00

Copyright © 2023 IKANDA. All Rights Reserved.